Това е вариянт с резервния ключ. Не ми хареса, как стърчи обикновения и понеже намерих само един оригинален в Тайван за 35 долара + митницата около 30 лв, реших да со отлея моя ключ. Утре ще ми направят транспондера и като му видя размера, за да го вградя в едната половина, ще мисля как да вкарам ключът вътре.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ключ за Алфа Ромео 159
Collapse
X
-
Това е вариянт с резервния ключ. Не ми хареса, как стърчи обикновения и понеже намерих само един оригинален в Тайван за 35 долара + митницата около 30 лв, реших да со отлея моя ключ. Утре ще ми направят транспондера и като му видя размера, за да го вградя в едната половина, ще мисля как да вкарам ключът вътре.Alfa Romeo 159 1.9 16V SW
-
Транспондера е готов срещу 80лв. + 20 лв. за механичния ключ. Транспондерът е Е46. Кодът е скачащ. Честотата май беше 434 Мhz. За всички, които незнаят какво е скачащ код, казвам това, което ми каза ключаря -
Ключът има две защити - Честота за шасито и скачащ код. Крак главата записва честотата и прихваща в случая за Е46 12x12 крак-а. Там са кодовете примерно 10 000. Всеки път, на случен принцип, имобилайзера си взима един от тези кодове и пали колата.Alfa Romeo 159 1.9 16V SW
Comment
-
Няма нищо случайно при избора на кода.
Ако беше всичко случайно, то нямаше да може колата да запали още на втория опит.
При запознаването на ключа с колата то те си обменят ключовете и тяхната последователност на използването им.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Здравейте , колеги , от известно време 2-я ключ за колата ми прави проблеми , понякога пали , друг път не разпознава електронния ключ. Случайно някой да е срещал такъв проблем и дали е успявал да го отстрани. Също така ми се иска да сменя сребристата част на ключа , защото на единия ключ е счупена , а на другия е вече олющена . Ако някой има идея как да стане това , нека заповяда.
Също така днес видях един сайт http://www.carelettronica.com/index....duct&id_lang=1 , където имат всички части от оригиналния ключ , но дали ги имат в наличност е отделен въпрос и как се поръчва оттам също е голям Х
sigpicAlfa Romeo 159 2.4 JTDm 210 hp , no dpf & egr
Comment
-
Първоначално публикувано от AHAHu Покажи съобщениеЗдравейте , колеги , от известно време 2-я ключ за колата ми прави проблеми , понякога пали , друг път не разпознава електронния ключ. Случайно някой да е срещал такъв проблем и дали е успявал да го отстрани. Също така ми се иска да сменя сребристата част на ключа , защото на единия ключ е счупена , а на другия е вече олющена . Ако някой има идея как да стане това , нека заповяда.
Също така днес видях един сайт http://www.carelettronica.com/index....duct&id_lang=1 , където имат всички части от оригиналния ключ , но дали ги имат в наличност е отделен въпрос и как се поръчва оттам също е голям Х
По принцип и аз си търся ще следя темата. Купих си от ebay стар ключ, който на снимките беше като нов, но сребристата част беше пукната точно под бутона.Alfa Romeo 159 1.9jtdm EX
Comment
-
AНАНи защо не му смениш батерията с нова?
не да я размениш на тази с другият ключ, а с нова.
===================================
Според мен пукнат бутон може да се залепи.Разбира се много внимателно и от човек който знае какво прави, защото ако е близо до платката и лепилото има агресивни компоненти може да стане "бау".
Моят ел.ключ цяло пране издържа и работи беотказно и без засечка, та едно пукнато ли?И моят има малка отчупена част под металното копче което отделя при натискане механичния ключ(бялата част) от черната частLast edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 17:51.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA
AНАНи защо не му смениш батерията с нова?
не да я размениш на тази с другият ключ, а с нова.
===================================
Според мен пукнат бутон може да се залепи.Разбира се много внимателно и от човек който знае какво прави, защото ако е близо до платката и лепилото има агресивни компоненти може да стане "бау".
Моят ел.ключ цяло пране издържа и работи беотказно и без засечка, та едно пукнато ли?И моят има малка отчупена част под металното копче което отделя при натискане механичния ключ(бялата част) от черната част
Батерията е чисто нова , т.е. смених я като почна да прави такива проблеми , но понякога зацепва ключа , другият път не , просто не мога да разбера нещо вътре в електрониката ли е проблема ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
А колкото до това , което си дал , всъщност това е КАЛЪФЧЕ за ключаLast edited by AHAHu; d.m.y г., 18:00.sigpicAlfa Romeo 159 2.4 JTDm 210 hp , no dpf & egr
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеAНАНи защо не му смениш батерията с нова?
не да я размениш на тази с другият ключ, а с нова.
===================================
Според мен пукнат бутон може да се залепи.Разбира се много внимателно и от човек който знае какво прави, защото ако е близо до платката и лепилото има агресивни компоненти може да стане "бау".
Моят ел.ключ цяло пране издържа и работи беотказно и без засечка, та едно пукнато ли?И моят има малка отчупена част под металното копче което отделя при натискане механичния ключ(бялата част) от черната частAlfa Romeo 159 1.9jtdm EX
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09 - Remapped - Ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS '97 - Ex
Lancia Phedra 2.2 JTD '03
Comment
Comment